Instagram

Sunday 20 March 2016

Throwback picture - kl free car day 2015 dengan geng2 Herbalife

Bila nak kanyuh basikal lagi ni. Dapat gi event mcm ni sekali sekali syok.. Kl free car day last year. Bilo nak wat activities bersama2 ni kak linda + jue ? @lindavosoghi_hbl  @juzailahmatjusoh . gym + fit camp ok..kn riadah lain ..br best keluar peluh. Happy healthy active lifestyle.
Hi saya Coach Wan, fulltime Wellness + nutrition Coach
Saya 15kg hilang..makan 4 kali sehari , tanya saya bagaimana??
Kawal permakanan macam mana, tanya saya
Tak perlu diet..Check Healty lifestyle, check , No pressure, check✌
30-days challenge, keputusan pasti boom
Coaching saya termasuklah:
JADUAL PERMAKANAN dengan Herbalife
SARAPAN SIHAT dengan Herbalife
TURUN BERAT BADAN dengan Herbalife
NAIK BERAT BADAN dengan Herbalife
Free analisa badan dengan Herbalife
Free pelan permakanan 
online 1 on 1 coaching
monitaring berterusan
whatssapp support group
gain energy & stamina
Naikkan otot dengan Herbalife
sarapan sihat & berkhasiat dengan Herbalife
turun % lemak
Ahli bebas herbalife                 
#coachWAN @1.2befitwan
phone :0173086001

No comments:

Post a Comment