Instagram

Wednesday 30 March 2016

Coach Wan (0173086001) Ahli Bebas Herbalife : Swimming

Swimming.. Break..minum air & tea mix Herbalife & sambung balik berenang. @coach_emiraya bila nak berenang .? Boring swimming sorang2 ni. Hi saya Coach Wan, fulltime Wellness &  nutrition  Herbalife Coach
Saya 15kg hilang..makan 4 kali sehari , tanya saya bagaimana??
Kawal permakanan macam mana, tanya saya
Tak perlu diet..Check Healty lifestyle, check , No pressure, check
30-days challenge, keputusan pasti boom
Coaching saya termasuklah:
JADUAL PERMAKANAN dgn Herbalife
SARAPAN SIHAT dengan Herbalife
TURUN BERAT BADAN dgn Herbalife
NAIK BERAT BADAN dengan Herbalife
PRogram selepas bersalin
Program ibu2 mengandung
Free analisa badan
Free pelan permakanan
online 1 on 1 coaching
monitaring berterusan
whatssapp support group
gain energy & stamina dgn Herbalife
Naikkan otot dgn Herbalife
sarapan sihat & berkhasiat dgn   Herbalife
turun % lemak
Ahli bebas herbalife                 
#coachWAN   @1.2befitwan
phone :0173086001

No comments:

Post a Comment