Instagram

Wednesday 27 July 2016

Coach Wan(0173086001) Ahli Bebas Herbalife: Gambar sebelum Herbalife Nutrisi & SelepasHerbalife Nutrisi

Lama tak buat b4 & after picture. Jom focus pada muka. Umur 17 tahun, b4 nutrition programme Herbalife dan selepas nutrition programme Herbalife. Macam ni saya boleh cakap apa yang kita makan dan masuk dalam badan. Results ialah dapat kita lihat dengan bentuk badan. Hai saya Coach Wan. Sudah turun 16 kg. I love Fitness. Saya Wlc Online Coach dan Saya juga Wellness  nutrition coach Herbalife . Saya bagi free✌ evaluation + info utk
1.Ketumpatan tulang
2.kandungan air dlm badan.
3.kdgn lemak dlm organ bdn/visceral fat
4.peratusan lemak dlm badan
5.kalori makan utk setiap hari
6.Ideal weight/berat badan yg ideal
7.umur badan vs umur sebenar
8.kadar fisikal
9.pelan permakanan yg betul dengan Herbalife
10.gaya hidup sihat/active lifestyle dengan Herbalife
Contact coach wan @1.2befitwan 0173086001 for Information

No comments:

Post a Comment